ik, Doris Lola Parel Cupido - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Doris Lola Parel Cupido - WaarBenJij.nu ik, Doris Lola Parel Cupido - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Doris Lola Parel Cupido - WaarBenJij.nu

ik, Doris Lola Parel Cupido

Door: doris

Blijf op de hoogte en volg Doris Lola Parel

18 Mei 2016 | Nederland, Haarlem

Ik ben Doris Lola Parel Cupido,
ik ben 9 jaar en ik ben geboren op 1603 oftewel 16 maart 2007.
dit blog is mijn hele levensverhaal en ik schrijf alles wat er gebeurd hierin op

  • 18 Mei 2016 - 20:50

    Oma Hetty:

    Chao em Doris

    Jammie,jammie....ik heb net Mi Chay gegeten...en dat was heerlijk...heb ook even gelezen over de Vietnamese gerechten...kan daar echt jaloers van worden...zo lekker lijkt mij dat....maar op die prikken ben ik niet jaloers brrrrrr....slaap lekker en..Hen gap lai...oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Doris Lola Parel

Hoi! Ik ben Doris,ik ben 9 jaar en ik ga over 2 maanden naar Vietnam. Ik ga met mijn moeder en met Marc. We gaan 1maand lang en ik hoop dat het erg leuk wordt.

Actief sinds 05 Juli 2016
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 71099

Voorgaande reizen:

22 Juli 2016 - 23 Augustus 2016

naar Vietnam

16 Maart 2007 - 18 Mei 2016

Mijn leven, de langste reis ter wereld

Landen bezocht: