Een prik - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Doris Lola Parel Cupido - WaarBenJij.nu Een prik - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Doris Lola Parel Cupido - WaarBenJij.nu

Een prik

Door: Doris

Blijf op de hoogte en volg Doris Lola Parel

18 Mei 2016 | Nederland, Haarlem

Hoi!


Gisteren(dinsdag17 mei) hebben ik, Marc en mijn moeder Een prik gehad voor Vietnam.Het deed geen pijn maar vandaag hebben we wel spierpijn.
De dokter kwam wel naar ons huis en het ging heel snel.

  • 18 Mei 2016 - 08:32

    Michel:

    Goed zo Dot! Kan je straks lekker door de rijstvelden gaan blubberen!

  • 18 Mei 2016 - 18:53

    Opa Henk:

    Heel goed Doris,
    Als je dan door de rijstvelden blubbert, neem je dan ook rijst voor opa mee? Dat is goed voor mijn fietstochten.

  • 18 Mei 2016 - 19:48

    Doris Lola Parel Cupido:

    Zal ik doen!;-)

  • 20 Mei 2016 - 00:49

    Opa Henk:

    Te gek. Gelukkig is rijst niet zwaar. Kan er mooi een paar kilo (of een paar korrels) in je koffer

  • 20 Mei 2016 - 00:49

    Opa Henk:

    Te gek. Gelukkig is rijst niet zwaar. Kan er mooi een paar kilo (of een paar korrels) in je koffer

  • 20 Mei 2016 - 00:50

    Opa Henk:

    Te gek. Gelukkig is rijst niet zwaar. Kan er mooi een paar kilo (of een paar korrels) in je koffer

  • 20 Mei 2016 - 00:50

    Opa Henk:

    Te gek. Gelukkig is rijst niet zwaar. Kan er mooi een paar kilo (of een paar korrels) in je koffer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Doris Lola Parel

Hoi! Ik ben Doris,ik ben 9 jaar en ik ga over 2 maanden naar Vietnam. Ik ga met mijn moeder en met Marc. We gaan 1maand lang en ik hoop dat het erg leuk wordt.

Actief sinds 05 Juli 2016
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 71095

Voorgaande reizen:

22 Juli 2016 - 23 Augustus 2016

naar Vietnam

16 Maart 2007 - 18 Mei 2016

Mijn leven, de langste reis ter wereld

Landen bezocht: