Een prik - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Doris Lola Parel Cupido - WaarBenJij.nu Een prik - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Doris Lola Parel Cupido - WaarBenJij.nu

Een prik

Door: Doris

Blijf op de hoogte en volg Doris Lola Parel

18 Mei 2016 | Nederland, Haarlem

Hoi!

Gisteren(dinsdag17 mei) hebben ik, Marc en mijn moeder Een prik gehad voor Vietnam.Het deed geen pijn maar vandaag hebben we wel spierpijn.
De dokter kwam wel naar ons huis en het ging heel snel.

• 18 Mei 2016 - 08:32

Michel:

Goed zo Dot! Kan je straks lekker door de rijstvelden gaan blubberen!

• 18 Mei 2016 - 18:53

Heel goed Doris,
    Als je dan door de rijstvelden blubbert, neem je dan ook rijst voor opa mee? Dat is goed voor mijn fietstochten.

• 18 Mei 2016 - 19:48

Doris Lola Parel Cupido:

Zal ik doen!;-)

• 20 Mei 2016 - 00:49

Opa Henk:

Te gek. Gelukkig is rijst niet zwaar. Kan er mooi een paar kilo (of een paar korrels) in je koffer

• 20 Mei 2016 - 00:49

• 20 Mei 2016 - 00:50