nieuwe spullen - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Doris Lola Parel Cupido - WaarBenJij.nu nieuwe spullen - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Doris Lola Parel Cupido - WaarBenJij.nu

nieuwe spullen

Blijf op de hoogte en volg Doris Lola Parel

05 Juli 2016 | Nederland, Haarlem

Vandaag(dinsdag 5 juli) heb ik in Amsterdam nieuwe spullen gekocht voor Vietnam. Het was heel gezellig want Isabelle (een vriendin van mij) mocht mee. Ik heb een hele mooie groene rugtas gekocht nu heb ik een echte backpack om te backpacken! We hebben ook 2 UV-shirts( van die t-shirt's voor tegen de zon ) gekocht. & voor mama een handtasje gekocht. Ik ben er super blij mee en ik heb super veel zin in Vietnam!

  • 05 Juli 2016 - 23:12

    Joyce :

    Lieve lieve Doris!

    Wat doe je dit ontzettend goed , met je blog! En je rugzak is te gek, ik ben jaloers op alle vakjes die je hebt ;-)

    Nog 2 en een halve week! Super veel zin in!

    xxxxx <3 mama

  • 07 Juli 2016 - 10:53

    0ma Hetty:

    Nou......die rugtas is PRACHTIG....en zo handig en zo stoer zag je er gisteren mee uit toen wij gisteren naar kindercollege gingen......en ook lekker veel vakjes voor kleine geheimpjes, z.a....????
    Na vandaag nog een week school en dan heb je heerlijk nog een week de tijd om al je spulletjes uit te zoeken en te passen en wegen in je backpack....
    Dag lief backpackertje...voor je vertrekt kom je toch wel nog een nachtje logeren he?
    Knuffel...Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Doris Lola Parel

Hoi! Ik ben Doris,ik ben 9 jaar en ik ga over 2 maanden naar Vietnam. Ik ga met mijn moeder en met Marc. We gaan 1maand lang en ik hoop dat het erg leuk wordt.

Actief sinds 05 Juli 2016
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 71103

Voorgaande reizen:

22 Juli 2016 - 23 Augustus 2016

naar Vietnam

16 Maart 2007 - 18 Mei 2016

Mijn leven, de langste reis ter wereld

Landen bezocht: