nieuwe spullen - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Doris Lola Parel Cupido - WaarBenJij.nu nieuwe spullen - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Doris Lola Parel Cupido - WaarBenJij.nu

nieuwe spullen

Blijf op de hoogte en volg Doris Lola Parel

05 Juli 2016 | Nederland, Haarlem

Vandaag(dinsdag 5 juli) heb ik in Amsterdam nieuwe spullen gekocht voor Vietnam. Het was heel gezellig want Isabelle (een vriendin van mij) mocht mee. Ik heb een hele mooie groene rugtas gekocht nu heb ik een echte backpack om te backpacken! We hebben ook 2 UV-shirts( van die t-shirt's voor tegen de zon ) gekocht. & voor mama een handtasje gekocht. Ik ben er super blij mee en ik heb super veel zin in Vietnam!

• 05 Juli 2016 - 23:12

Joyce :

Lieve lieve Doris!

Wat doe je dit ontzettend goed , met je blog! En je rugzak is te gek, ik ben jaloers op alle vakjes die je hebt ;-)

Nog 2 en een halve week! Super veel zin in!

xxxxx <3 mama

• 07 Juli 2016 - 10:53

0ma Hetty:

Nou......die rugtas is PRACHTIG....en zo handig en zo stoer zag je er gisteren mee uit toen wij gisteren naar kindercollege gingen......en ook lekker veel vakjes voor kleine geheimpjes, z.a....????
    Na vandaag nog een week school en dan heb je heerlijk nog een week de tijd om al je spulletjes uit te zoeken en te passen en wegen in je backpack....
    Dag lief backpackertje...voor je vertrekt kom je toch wel nog een nachtje logeren he?
    Knuffel...Oma