Welkom op mijn blog - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Doris Lola Parel Cupido - WaarBenJij.nu Welkom op mijn blog - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Doris Lola Parel Cupido - WaarBenJij.nu

Welkom op mijn blog

Door: Doris

Blijf op de hoogte en volg Doris Lola Parel

16 Mei 2016 | Nederland, Haarlem

Welkom op mijn blog,
hier lees je alles wat er gebeurd met mij op vakantie en de voorbereidingen.
Je kan ook reageren op wat ik schrijf , kijken naar mijn foto's
en mijn berichten lezen



Groeten DORIS ;-)

  • 18 Mei 2016 - 14:03

    Oma Hetty:

    Wat bijzonder dat de arts bij jullie thuis kwam....is er nog iemand flauw-gevallen? kuzzzjes op de prikplek...

  • 18 Mei 2016 - 18:54

    Dini:

    Ik vind het heel leuk om jouw reisverslag te volgen .
    Oma is nog nooit in Vietnam geweest en ben reuze nieuwsgierig na wat jullie allemaal gaan mee maken.
    En nu dan al de eerste prik. Stoer hoor !
    Ik hou van je , liefs oma

  • 18 Mei 2016 - 19:56

    Doris Lola Parel Cupido:

    Bedankt voor de kuzzzjes!
    En ik weet zeker dat het erg leuk en vooral erg warm word!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Doris Lola Parel

Hoi! Ik ben Doris,ik ben 9 jaar en ik ga over 2 maanden naar Vietnam. Ik ga met mijn moeder en met Marc. We gaan 1maand lang en ik hoop dat het erg leuk wordt.

Actief sinds 05 Juli 2016
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 71102

Voorgaande reizen:

22 Juli 2016 - 23 Augustus 2016

naar Vietnam

16 Maart 2007 - 18 Mei 2016

Mijn leven, de langste reis ter wereld

Landen bezocht: